Termenul de livrare va fi precizat odată cu confirmarea comenzii. Acest termen poate fi modificat din motive independente de voința noastră.

Data estimată de livrare poate varia în funcție de produs, și este anunțată prin e-mailul/telefonul de confirmare a comenzii.

Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se va face conform opțiunii clientului, prin prin curierat, costurile de livrare fiind în sarcina clientului, cu excepția prevăzută la cap. Preţ și modalităţi de plata (Termini si conditii)

Livrarea se face intr.-un Interval cuprins intre 48-72 ore, in funcție de localitatea de destinație.

Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mai de 200 lei.

Plata se poate face online cat si ramburs.

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare precum: adresa sau puncte de reper, vă rugăm să introduceți în căsuța de observații aceste informații înainte de finalizarea comenzii.
În ziua în care comanda dumneavoastră va fi expediată, veți fi înștiințat telefonic sau prin e-mail.
Răspunderea pentru orice deteriorare cauzată produsului, coletului sau pachetului trimis de către noi, revine transportatorului conform legislației în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de către noi dacă se va face dovada culpei curierului și vom fi înștiințați în termen de 48 ore de la primirea coletului.
S.C.OLLIN D&D S.R.L. nu poate fi trasă la răspundere pentru informații introduse eronat, care pot produce întârzieri la livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuate în vederea reexpedierii comenzii vor cădea în sarcina clientului.

Curierat

Coletul va merge la adresa menționată în comandă și va fi înmânat personal destinatarului de către curier. Pe colet vor fi trecute datele dumneavoastră de contact, necesare în cazul în care curierul nu poate ajunge ușor la destinația menționată. Este, așadar, important să ne comunicați, în formularul de comandă, un număr de telefon la care curierul să vă poată contacta în caz de necesitate. Termenul de livrare este de 48-72 ore.

Politica de retur

Renunțarea la cumpărare in cadrul contractelor incheiate la distanta ( comenzi telefonice/on-line) – este valabil doar in cazul achizitiilor efectuate de catre PERSOANE FIZICE.

Cadrul legal

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta:

Consumatorul persoană fizică are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat : în ambalaj, cu toate accesoriile, cu etichetele producătorului intacte. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă etc. Conform ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță și al celor în afara spațiilor comerciale (art 2, punct 8), politica de renuntare la cumparare și returnare a produselor în termen de 14 zile calendaristice se aplică numai persoanelor fizice.

Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online sau telefonic și livrate prin firma de curierat.

Pentru produsele expediate prin firme de curierat, obiecțiile cu privire la eventualele probleme privind integritatea produselor (lovituri, zgarieturi ale produsului, lipsa accesorii) trebuiesc efectuate in momentul primirii produsului si in prezenta agentului firmei de curierat, prin mentionarea eventualelor probleme de integritate pe documentul de predare al curierului (obligatoriu pe ambele exemplare ale AWB-ului), refuzandu-se primirea / plata coletului. In cazul existentei unor eventuale probleme legate de integritatea produsului, prin nementionarea eventualelor probleme de integritate a produsului si semnarea AWB-ului pus la dispozitie de curier in rubrica „ Am primit expeditia intacta” orice reclamatii ulterioare ,cu privire la aceste aspecte, sunt nule, intrucat prin semnarea acestei rubrici confirmati curierului ca a predat respectiv ati primit produsul in stare integra. In cazul existentei unui caz de afectare a integritatii produsului dupa procedarea conform cu cele recomandate mai sus, va rugam sa ne informati in scris la adresa de mail camelia@ollinshop.ro sau alexandra@ollinshop.ro prin care sa atasati o poza a AWB-ului in care ati mentionat in prezenta curierului problemele de integritate constatate si refuzul primirii produsului, pentru a lua cunostinta de situatie si a va comunica modalitatea de rezolvare a situatiei.

Ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazul neindeplinirii din partea clientului a conditiilor de renuntare la cumparare si returnare prevazute de lege (netransmiterea catre vanzator a cererii scrise de renuntare la cumparare la adresa de email camelia@ollinshop.ro, alexandra@ollinshop.ro depasirea termenului legal de renuntare la cumparare respectiv returnare produs, produs returnat deteriorat/murdarit, retururi abuzive repetate)

Exceptii

Potrivit prevederilor art.16 din OG 34/2014 nu pot fi denuntate contractele care au ca obiect furnizarea urmatoarelor categorii de produse:

  1. Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate pe AWB in prezenta curierului ca si defecteestetice prezente la receptionarea produsului);
  2. Produse la care nu s-au respectat termenii certificatului de garantie.
  3. Produse aduse pe comenzi speciale (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.)
  4. Produse identice desigilate in cazul achizitionarii mai multor bucati (peste 2)
  5. Produse primite cadou la alte produse, decat cu conditia unei noi achizitii

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati in scris, email la adresa: camelia@ollinshop.ro sau alexandra@ollinshop.ro cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca si se vor atasa copii sau poze dupa documentele de identificare, adica factura fiscala si documentul de primire produs de la curier (AWB). Cererea de renuntare la cumparare va putea fi procesata numai daca datale mentionate mai sus sunt corecte, respectiv daca indeplinesc integral conditiile si termenele prevazute de lege (OG 34/2014).

Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa trimiteti catre noi in scris decizia dumneavoastra privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere prevazuta de lege (14 zile lucratoare de la data achizitiei produsului) respectiv sa trimiteti catre noi produsele înainte de expirarea perioadei limita. Pentru realizarea procedurilor de retur, vom colecta și procesa datele dumneavoastra cu caracter personal privind numele, prenumele, număr de telefon și contul IBAN, pentru rambursarea sumei achitată de dumneavoastră.

Vom păstra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru respectarea unui termen legal sau pentru protejarea unui interes legitim al subscrisei. Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi distruse după trecerea termenului de păstrare, prin aplicarea unor măsuri adecvate și care asigură caracterul irecuperabil al acestora.

  • Înregistrare

Înregistrare cont nou

Deja ai un cont?
Conecteaza-te Sau Resetează parola